Regler for refusjon for deltakelse i konkurranser
Postet av Telenor Bedriftsidrettslag Oslo den 28. Okt 2024
Regler og retningslinjer for deltakelse i konkurranser/arrangement
English: See below.
Refusjon av startkontingenter for individuell deltakelse i norske konkurranser/arrangementer for Telenor BIL kan gis medlemmer på basis av skriftlig søknad, med dokumenterte utlegg og dokumentert gjennomført deltakelse.
Merk: Du må alltid være påmeldt som Telenor / Telenor BIL (lag/forening) i konkurranser for å få refundert startkontingenten!
Det er veldig positivt om du også deltar med Telenor profileringstøy i konkurransen/arrangementet.
Maksimalt beløp for individuell deltakelse per år som refunderes er kr. 3000.
Reiseutgifter til individuelle konkurranser dekkes ikke (ref. styrevedtak oktober 2023).
Reiseutgifter til Telenormesterskap, lagkonkurranser i Norge eller utlandet kan etter forhåndssøknad potensielt og delvis støttes. Maksimal størrelse på refusjon av reiseutgifter settes til kr. 1000 per år.
Søknad om refusjon forelegges snarest mulig etter siste planlagte og gjennomførte konkurranse/arrangement og senest innen 01.12., i kalenderåret.
Søknad sendes kasserer eller leder i aktuell gruppe.
Søknad om refusjon som bare delvis er i hht. premissene gitt over kan vurderes, så sant det framlegges relevant dokumentasjon som begrunner avviket.
Sist endret i styremøte 22.10.2024.
English version of the above
Reimbursement of entrée fees for individual participation in Norwegian competitions/events for Telenor BIL can be given to members on the basis of a written application, with documented expenses and documented completed participation.
Note: You must always be registered as Telenor / Telenor BIL (team/association) in competitions to get a refund of the starting fee!
It is very positive if you also participate in the competition/event with Telenor profile clothing.
The maximum amount for individual participation per year that is refunded is NOK 3000.
Travel expenses for individual competitions are not covered (ref. board decision by October 2023).
Travel expenses for the Telenor Championships, team competitions in Norway or abroad can potentially, partially be supported provided a prior application has been issued. The maximum amount of reimbursement of travel expenses is set at NOK 1000 per year.
Applications for reimbursement must be submitted as soon as possible after the last planned and completed competition/event and no later than 01.12., in the calendar year.
Applications are sent to the treasurer or leader of the relevant group.
Application for reimbursement that is only partially in accordance with the premises given above can be assessed, provided relevant documentation is presented that justifies the deviation.
Last changed in board meeting on the 22.10.2024.
10 Kommentarer
Nå er det åpent for kjøp av TRIMTEX tøy
Postet av Telenor Bedriftsidrettslag Oslo den 23. Apr 2024
Nå er TIF sin Trimtex nettbutikk åpen! Den kan du finne her: https://shop.trimtexcustom.no/pages/teamstore-teleidrettsforbundet-2589
Siste frist for bestilling er søndag 5.mai kl.23.59.
Verdt å merke seg er at nettbutikken vil kun være åpen én gang i 2024, og det er nå. Den vil derfor inneholde hele sortimentet vårt av både sommer- og vinterbekledning.
Nyhet av året er Fusion hettegenser dame/herre, som er en fritidshettejakke med lommer og "avslappet" passform.
Den andre justeringen er at vi vil operere med to rabattkoder:
Den ene gir 50% rabatt, og skal brukes ved varekjøp mellom 1-2000 kr.
Den andre gir 1000 kr avslag, og skal brukes ved varekjøp fra 2001 kr og mer.
Denne begrensningen gjøres for at lokallagene skal ha mer forutsigbarhet mhp. hvor stor kleskostnaden blir (maks kostnad pr. medlem vil da være 1000 kr) og unngå at rabatter misbrukes ved at enkelte handler inn til flere enn seg selv (noe som dessverre har vært tilfelle tidligere).
Det er ikke mulig å bruke begge rabattkodene på samme kjøp. Om du bruker feil rabattkode og dermed oppnår en større rabatt enn du skal, vil du bli fakturert for mellomlegget i etterkant.
Det er maks én ordre pr. bruker.
RABATTKODER SENDES TIL BETALENDE MEDLEMMER VIA MAIL.
Søknad om garderobeskap 2024 for de som sykler og løper til Fornebu
Postet av Telenor Bedriftsidrettslag Oslo den 2. Apr 2024
På Fornebu har vi et antall trimgarderober med tilhørende dusjer og varierende grad av tørkemuligheter. Vi administrerer tildelingen av skap for blokkene D, J og K. I disse har vi tilsammen 374 skap det er mulig å søke på for ett år av gangen. Ved tildeling prioriteres fast ansatte og de som sykler/løper til jobb oftest. Her går vi ut ifra at den enkelte fyller ut skjemaet på ærlig vis, sånn at fordelingen blir mest mulig rettferdig.
Du finner et eget menyvalg for trimgarderober hvor du kan registrere din søknad. Tildelingen vil skje fortløpende utover året.
Dere finner trimgarderober følgende steder:
Blokk D: 2 damegarderober i D2c med et separat rom for tørking. 2 herregarderober i D1 der det må brukes nøkkelkort for å komme inn (adgang må tildeles). Disse garderobene har et opplegg for tørking av klær.
Blokk J: 2 små herregarderober i J1f og 2 herregarderober i J1e. 1 damegarderobe og 1 herregarderobe i tilknytning til treningssenterets garderober i J2c. Her må adgangskort brukes. De som er medlem på treningssenteret vil ha adgang ellers må dette tildeles.
Blokk K: 1 dame- og 1 herregarderobe i K2c.
Husk også å melde deg på Sykle til jobben kampanjen som starter 3. mai. Deltakelse er gratis for oss.
1 Kommentar
Årsberetning for 2023
Postet av Telenor Bedriftsidrettslag Oslo den 6. Mar 2024
Årsberetning for 2023
Årsberetning 2023
Telenor Bedriftsidrettslag Oslo
Styret har hatt følgende sammensetning:
Styret har i 2023 sett slik ut:
Leder: Henning Ustgård
Nestleder: Ingrid Norrvall Vegdahl
Kasserer: Sunniva Syrrist
Sekretær: Ketil Risvoll
Styremedlem: Marte Valleraunet Grønli
Styremedlem: Ole Ingar Aune
Styremedlem: Marie Sandstrøm Mathiassen
Varamedlem1: Randi Emmaus
Varamedlem 2: Wiweke Reymert
Revisor: Christian Deisz
Valgkomitè: Jan Petter Jensen og Agnes Aanderaa
Om styrets arbeid
Det har blitt avholdt 11 styremøter i perioden, og aktiviteten har tatt seg opp betydelig etter Corona-perioden.
Administrasjonen av trimgarderobene blir fremdeles ivaretatt av idrettslaget for «Telenor Eiendom» og Telenor Norge.
Vi har i perioden som tidligere, brukt tid på å sikre god bruk av websidene våre og jobbet med å sikre bredere informasjon og markedsføring av idrettene.
Styret bestreber fortsatt for å bedre forholdene for ansatte på Fornebu. Bedriftsidretten bidrar til økt helse, trivsel og miljø, og nettverk via mosjon og idrett.
Om organisering i perioden
Styret har hatt kontinuitet med styremøter der både styremedlemmer og varamedlemmer har vært innkalt. Vi har hatt besøk på styremøtene av ledere for de ulike idretten både for å være tilgjengelig for å besvare spørsmål, samt høre mer om aktiviteten i de ulike gruppene.
Forhold til Bedriftsidrettskretsene
Telenor BIL Oslo er tilknyttet Oslo og Akershus Bedriftsidrettskrets.
Økonomisituasjonen
Laget har en sunn økonomi.
Etter innføring av kontingentbetaling via våre nettsider har vi god kontroll. Dette gir bedre oversikt over antall betalende medlemmer og en bedre økonomikontroll. Vi har valgt å holde medlemskontingenten på et lavt nivå for å få størst mulig deltakelse.
Utarbeidelse av budsjett før året starter gir forutsigbarhet og forenkler styrets behandling av søknader om midler til gruppers aktiviteter utover i kalenderåret.
Teleidrettsforbundet (TIF)
TIF som er paraplyorganisasjonen til alle bedriftsidrettslagene i Telenor. Følgende tildelingsmodell gjelder:
Hodetildeling:
Fordelingen av midler til aktivitet er basert på hodetildeling med basis i antall betalende medlemmer som er ansatt i Telenor (eller datterselskaper som deltar med velferdsmidler). Fra 2022 mistet vi støtte fra Telenor for Pensjonistmedlemmer.
Krav til aktivitet:
Tildelte midler skal brukes til aktivitet. Det skal ikke være noe mål at lag skal spare opp penger, så eventuelle overskudd bør tilbakeføres potten som skal fordeles for hvert år.
Inntekt i perioden:
Styret har i flere år hatt ansvaret for tildeling av garderobeskap på Fornebu. Vi mottar også momsrefusjon. Dette gir en ekstra inntekt.
Kommunikasjonssituasjonen
- - Nettsidene: http://idrett.telenor.no
- - Epost til medlemmene og/eller gruppeledere.
- - Egne gruppeledermøter
- - Gruppen «Telenor Bedriftsidrettslag Fornebu» på Workplace
- - Flere har gruppene har egen Workplace grupper for sine aktiviteter
- - For årsmøtene etter 2011 har innkalling blitt sendt medlemmene via
gruppelederne
Medlemsaktiviteter Antall betalende medlemmer har i 2023 vært på 635 medlemmer. Medlemmer som ikke betaler, blir ikke slettet med en gang – det kan være at de ønsker å ha permisjon.
Våre gruppeledere og medlemmer med andre verv i gruppene gjør en prisverdig og synlig innsats for ansatte på Fornebu.
Oversikt over alle gruppene:
| Kont 2023 | Kont 2022 | Kont 2021 | Kont 2020 | Kont 2019 |
TnBIL | 635 | 609 | 521 | 583 | 639 |
Allsport | 103 | 98 | 107 | 129 | 124 |
Alpin | 131 | 117 | 91 | 101 | 119 |
Bowling | 16 (1 ekstern) | 15 (1 ekstern) | 13 (2 eksterne) | 16 | 16 |
Cricket | 2 | 4 | 3 | 9 | 8 |
Curling | 6 | 6 | 7 | 9 | 9 |
Dans | 20 | 23 (1 ekstern) | 10 | 15 | 21 |
Fotball | 53 | 27 | 16 | 21 | 31 |
Golf | 174 | 162 | 138 | 140 | 145 |
Klatring | 106 | 100 | 75 | 76 | 75 |
Langrenn | 97 | 96 | 102 | 122 | 134 |
Orientering | 16 | 16 | 15 | 19 | 20 |
Padel | 90 | 60 | 2 |
|
|
Padling | 164 | 150 | 133 | 140 | 126 |
Squash | 37 | 30 (1 ekstern) | 26 (1 ekstern) | 27 | 28 |
Svømming | 48 | 50 | 41 | 46 | 55 |
Sykkel | 125 | 129 | 134 | 154 | 180 |
Tennis | 31 | 25 | 23 | 26 | 34 |
Volleyball | 0 | 7 (2 ekstern) | 5 (3 eksterne) | 8 | 10 |
Yoga | 37 | 39 | 12 | 21 | 26 |
En gruppe | 387 | 383 | 340 | 370 | 390 |
Flere grupper | 248 | 221 | 180 | 210 | 246 |
Ekstern | 3 | 5 | 6 | 10 | 13 |
Pensjonist | 25 | 27 | 24 | 26 | 26 |
Styret tar sikte på at aktiviteten i 2024 øker, og vil oppfordre personer til å begynne med nye aktiviteter om de har en ide som de ønsker å realisere, styret vil i så fall legge forholdene til rette for eventuelle nye felles Telenoraktiviteter.
Mvh
Styret
Beretning fra gruppene:
Allsport
Leder og Kasserer Roar Holtedahl
Allsport gruppen hadde i 2023 109 medlemmer hvorav det er registrert aktiv deltakelse i et eller flere konkurranser kvalifisert for refusjon blant 26 av medlemmene.
Uoffisielt opererer vi med en løpegruppe med utendørs intervalltreninger på Fornebu alle mandag virkedager, året rundt. Deltakelsen varierer med opp mot 10 personer for vår og sommerstid.
Alpin- og friluft
Leder: Jan Petter Jensen.
For 2023 ble det alpetur til Grindelwald, topptur i Lofoten og Hemsedalstur. Aktiviteten har tatt seg opp og det jobbes med flere turer.
For 2024 har vi kommet godt i gang skihelg i Hemsedal og alpetur til Ischgl i januar og februar. I april blir det igjen Topptur i Lofoten som allerede er fulltegnet. Det jobbes også med flere mulige aktiviteter.
Bowling
Leder: Kåre Aunan / Lagleder lag i Obik serien: Odd Arne Østvang
Bowlinggruppen har hatt ukentlig trening på Veitvet bowling gjennom hele sesongen.
De siste årene har vi fått redusert deltakelse og har slitt mer og mer å stille 2 lag i seriespillet, og til sesongen 2022/2023 måtte vi redusere seriedeltakelsen i Obik til ett lag.
Vi avholdt klubbmesterskap i 2023 hvor vi fikk rekruttert et par nye spillere som etter det har blitt med på treninger og kamper.
Curling
Leder: Roar Holtedahl
Vi spilte som vanlig i OCK serien i Snarøya hallen våren 2023. Vi vant da seriespillet og tilhørende vandrepokal. Høsten 2023 har vi med kun 3 aktive spillere (2 ansatte og 1 pensjonist) ikke sett oss i stand til å stille lag.
Dans
Leder: Sten Ruben Strandheim
Dansegruppa fikk ny leder den 12.04.2023 etter Xinli Wang. sendte stafettpinnen videre til
Før hver nytt «semester» har vi annonsert om aktiviteter på Workplace. Vi har avholdt to avstemminger for hvilke dansestiler de Telenor-ansatte (ikke bare gruppas medlemmer) ønsker å få tilbud om.
Vi har forsøkt 1 gang å rekruttere fra andre firma her på Fornebu. Vi har en betalende medlem ansatt utenfor Telenor.
Vinteren 2024 var det null aktivitet siden vi ikke kunne stole på bussene: Hverken deltakere eller trenere kunne være sikre på å komme og dra tidsnok.
Følgende semester har blitt gjennomført:
23.01.2023: Urban Kiz, 4 sesjoner. 6000 kr
24.04.2023. Bachata 6 sesjoner, 7200 kr. 6 – 12 deltakere
31.08.2023 Bachata 5 sesjoner,
20.10.2023, Swing introkurs 1 dag. Få interesserte
Fotball
Leder: Jørgen Sandt Aksnes, Kasserer: Marius Bråthen
Fotballtrening hver fredag morgen kl 0730 i Hundsundhallen er satt på pause grunnet manglende oppmøte. Vi har fortsatt mulighet til å spille her om det er interesse for det – kontakt gruppeleder ved interesse for oppstart.
Fotballtrening hver Torsdag på Cageball Nydalen. Vi leier en bane og har plass til 12 stk på hver trening og spiller rullerende 4 mot 4 kamper. Påmelding via appen SPOND, kontakt gruppeleder eller kasserer for å legges inn i denne gruppa om det er ønskelig.
Deltok med hele 7 lag i Telenor Arena Sponsorcup med suksess. For neste års turnering skal vi se om det er mulig å starte opp tidligere internt med rekruttering og noe tid til treninger før turneringen da vi ser ekstremt stort engasjement for denne turneringen internt. Det ble også gjort et uoffisielt veddemål med «Team Ullevål Stadion» om å ha flest lag påmeldt til neste års turnering, så vi må sikte mot 10 påmeldte lag som stiller til turnering 😊
Vi teller over 40 betalende medlemmer per Feb 2024, og har hatt en sterk vekst den siste tiden grunnet den nyopprettede Cageball-treningen!
Golf
Leder: Oai Cam Quach
For året 2023 hadde vi følgende aktiviteter/tilbud:
- Avtale banespill Hauger GK & Bærum GK
- Rangeballer på Ballerud (trening sommer)
- Klubbmesterskap Bærum GK (Fornebu)
- Telemesterskap Nøtterøy GK
Styret: Oai Cam Quach, Henning Ustgård, Fabian Rudaa Naarstad
Klatring
Leder: Anders Kløvstad, Nestleder Øystein Sagosen
Antall betalende medlemmer tilknyttet klatregruppa er 110 for 2023 (opp fra 97 i 2022). I klatregruppa har det vært gjennomført mye aktivitet i 2023 med to kurs (brattkort «led» og «topptau» med 6 og 8 deltagere) og vi var 6 stk på sommertur til Bohuslän med fin klippeklatring i Juni, pga sykdom ble vi bare 3 stk på høstturen i september.
Vi har nå fått bra liv i fellesklatring, kjent som «Tirsdagsklatring», med 5-7 deltagere per gang, ut fra 12-14 deltagere. Nøkkelen har vært det nye klatresenteret Gneis på Lilleaker, samt nyrekruttering med unge og ivrige Telenorklatrere til å stå for gjennomføringen, og en avtale med HS om at tirsdagsklatringen sponses ekstra gjennom vintersesongen,
Videre har Klatregruppa fått støtte til å kjøpe klatreførere og litt annen klatre-litteratur, dette er tilgjengelig på «The Study» i 4 etasje i Expo, hensikten er å gjøre det lettere med uteklatring/planlegging. Vi har også fått støtte til typisk «fellesutstyr», som kan lånes av gruppens medlemmer (finnes i J3f), vi har bedt om mer støtte til en del sikkerhetsrelatert utstyr for 2024
Klatregruppas største utgift er fremdeles klatrestøtte til en gratis klatring i uka. Nytt til 2024 er at vi avvikler avtalen med OKS og Vulcan, dette for å redusere administrasjonen og begrense utgiftene noe, da Gneis-avtalen brukes mer.
Klatregruppa ser lyst på 2024, med nytt og større styre som ønsker å utvikle gruppa videre, med Susanne Ackre som ny leder. Vi har allerede planer om et «inne til ute» kurs i Mai – vi planlegger ytterligere kurs og to turer i løpet av året. Også har vi selvsagt tirsdagsklatringen som har blitt et fast møtepunkt.
Langrenn
Leder og kasserer: Ketil Risvoll.
Gruppa har ikke hatt felles aktivitet i 2023. Medlemmer har deltatt på turrenn på individuell basis.
Gruppen trenger ny leder for 2024.
Orientering
Leder: Roger Birkeland, kasserer: Ketil Risvoll
I 2023 har 4 medlemmer deltatt på til sammen 28 nær O-løp for Telenor BIL. Dette dreier seg om nærløp arrangert av Veritas og OSI/Geoform, Veritas sommer- og nattløp, samt O-løp som inngår i OSI/IL-Geoform sin rankingserie.
Startkontingenten i disse løpene refunderes. AOBIK-bedriftskarusellen ble nedlagt etter 2022 sesongen, derfor har Telenor heller ikke arrangert noe løp i 2023.
Padel
Leder: Jon Line, Kasserer: Oliver Svennevig, Web ansvarlig: Kalle Wramstedt
Gruppen har nå 99 medlemmer.
Trening foregår på Padelco Grini med 3 timer på tirsdager og torsdager, og på Nordic Padel Økern med 2 timer på mandager. Dette gir mulighet for 24 medlemmer å spille per uke. Det har vært avholdt kurs for nybegynnere i tillegg til 2 interne turneringer med over 20 deltagere hver gang.
Med den voksende medlemsbasen fikk gruppen budsjett til ytterligere 1 time trening (ytterligere 4 medlemmer) på Økern i 2024.
Padling
Leder: Agnes Marie Aanderaa, Kasserer: Tore Lydvo, Web-ansvarlig: Arne Husom, Materialforvalter: Jean Tedesco, Kurs- og tur administrator: Gro Malmbekk
På slutten av 2023 ble det gjort en endring:
Leder: Agnes Marie Aanderaa, Kasserer og Web-ansvarlig: Arne Husom, Materialforvalter: Jean Tedesco, Kurs- og tur administrator: Gro Malmbekk. Tor Lydvo gikk ut av styret
Padlegruppa hadde160 betalende medlemmer pr 1.mars 2024, som betyr stabil medlemsmasse fra 2022. Gruppa har «kastet ut» medlemmer som ikke har betalt.
Gruppa har i 2023 gjennomført fire introkurs, alle var fullbooket. Turen til Fyrsteilene ble i år dessverre kansellert pga dårlig vær (meldt torden). Den var fullbooket, så det var synd. Det er planlagt og bestilt ny tur for 2024.
Det har vært gjennomført noen mindre investeringer for å erstatte utslitt/defekt utstyr samt vedlikehold av kajakkene
Squash
Leder: Jon Line, Kasserer: Dag Kristoffersen
Gruppen har 38 medlemmer.
Trening foregår på Lysaker Squash og er organisert med 1 time spill på 3 baner en gang per uke. Vi hadde et lag i bedriftsserien (OBIK), hvor 6 av medlemmene byttet på å spille, som kom på andreplass.
Svømming
Svømmegruppa er ingen egentlig gruppe. Alle medlemmer som trener svømming i Hundsund bad på individuelt grunnlag har fått refundert i overkant av 50% dvs 600kr har blitt dekket pr klippekort. Refusjonen fås av økonomiansvarlig. Max 3 klippekort i året.
Sykkel
Leder: Marius Bostad, Styremedlem(alt-mulig-mann): Sindre Haugsvær
2-3 mai arrangerte vi «Sykkelmekkedager» i samarbeid med NPRO. Arrangementet var meget populært og ble fulltegnet i løpet av kort tid. Arrangementet var åpent for alle leietagere i SN30.
Vi gjentok suksessen 5. september, men da kun for Telenoransatte. I løpet av disse dagene ble det samlet sett utført service på nesten 100 sykler.
Vi har også samarbeidet aktivt med NPRO for å bedre forholdene for sykkelpendlere og sikre påfyll av vask/rens artikler i sykkelvaskehallen.
På høsten støttet Sykkelgruppa ca 10 medlemmer med refusjon av avgifter til sykkelritt.
Vi ønsker flere til styret!
Tennis
Leder: Thomas Øivind Andresen
Den nye begrensede avtalen med Snarøya TK fra høsten 2022 (tilgang på baner fra 08-13 på hverdager) var dessverre ikke attraktiv nok blant våre medlemmer til at det ble noe særlig aktivitet gjennom mesteparten av 2023. Mot slutten av året har derimot noen nye medlemmer etterspurt et tilbud og siden starten av desember spilt fast en time i uken. Det virker lovende for mer aktivitet i 2024.
Volleyball
Gruppen ble lagt ned ila 2023 grunnet liten aktivitet og få medlemmer.
Leder: Inger Hvidsand
Laget: Volleyball TTA All-stars
Vår aktivitet var trening hver mandag i KFUM-hallen i sesongen, + kamper i volleyballserien i Oslo.
Yoga
Leder: Rima Venturin
Yoga-gruppen har hatt ett veldig fint år med faste yoga timer på torsdager kl 7:30-8:30 i Corporis lokaler (K-bygget på Fornebu), unntatt i juli-august perioden. Timene holdes av utdannet yoga lærer Mats Onsum som har erfaring fra ulike yoga praksiser. Timer fokuserer på pusten, avslapping og særlig bevegelser for å styrke kontorkropper (de som sitter mye) og anses som veldig forebyggende. I gjennomsnitt deltok 6-8 medlemmer i klassene. Gruppen benytter SPOND applikasjonen for påmelding til timene og kommunikasjon mellom instruktør og medlemmer.
Telenor BIL årsmøte 7/3
Postet av Telenor Bedriftsidrettslag Oslo den 12. Feb 2024
oppdatert 8. mars 2023.
Telenor BIL årsmøte torsdag 7/3-2023 Tid: 15:00 - 16:00 MS Teams Alle medlemmer kan delta.
Saksliste:
- 1. Åpning
- 2. Godkjenning av innkalling og dagsorden
- 3. Valg av dirigent, sekretær, og 2 protokollunderskrivere
- 4. Årsberetning 2023
- 5. Regnskap 2023 (Balanserapport | Resultatrapport | Revisjonsberetning)
- 6. Innkomne forslag
- 7. Budsjett 2024 (Budsjett-total | Budsjett-detaljer)
- 8. Valg
Forslag:
1) Sak foreslått av styret: Vedtektsendring §11 og §14. Endrer tittel på to av rollene i styret for å framstå som mer relevant til vår tid. Sekretær endres til Administrasjonsansvarlig. Kasserer endres til Økonomiansvarlig. [Vedtatt]
Valg:
Leder, sekretær, 2 styremedlemmer og 1-3 varamedlemmer er på valg.
Valgkomiteen v/ Jan Petter Jensen og Agnes Aanderaa har følgende innstilling til nytt styre (de som skal velges er uthevet):
Verv | Navn 2023 | Valgt for periode | Innstilling 2024 | For perioder |
Leder | Henning Ustgård | På valg | Henning Ustgård | 2024 for 2 år |
Nestleder | Ingrid Norrvall Vegdahl | 2023 for 2 år | Ingrid Norrvall Vegdahl |
|
Økonomiansvarlig (tidl Kasserer) | Sunniva Syrrist | 2023 for 2 år | Sunniva Syrrist |
|
Administrasjonsansvarlig (tidl Sekretær) | Ketil Risvoll | På valg | Ferdinand Gjellesvik | 2024 for 2 år |
Styremedlem | Ole Ingar Aune | 2023 for 2 år | Ole Ingar Aune |
|
Styremedlem | Marie Sandstrøm Mathiassen | På valg | Thomas Hangaas | 2024 for 1 år |
Styremedlem | Marte V Grønli | På valg | Marte V Grønli | 2024 for 2 år |
Varamedlem 1 | Randi Emmaus | På valg | Tobias Lerche Fodstad | 2024 for 1 år |
Varamedlem 2 | Wiweke Reymert | På valg | Marie Sandstrøm Mathiassen | 2024 for 1 år |
|
|
| ||
Revisor | Christian Deisz | På valg | Christian Deisz | 2024 for 1 år |
|
|
|
|
|
Valgkomiteen 1 | Jan Petter Jensen | På valg | Jan Petter Jensen | 2023 for 2 år |
Valgkomiteen 2 | Agnes Aanderaa | På valg | Agnes Aanderaa | 2024 for 2 år |
[Valgt]